Przypominamy państwu iż do 30 września 2021 trwa Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań. Zapraszamy na stronę www.spis.gov.pl gdzie są dostępne wszystkie informacje na temat Spisu Powszechnego.
W Urzędzie Miasta Mielca otwarty jest punkt spisowy gdzie można dokonać spisu. Ze względu na obostrzenia związane z Covid -19 prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr: 17 7874033 w celu umówienia wizyty w urzędzie.
NSP 2021 dotyczy wszystkich Polaków mieszkających w Polsce, bądź czasowo przebywających za granicą oraz cudzoziemców, którzy mieszkają w naszym kraju na stałe lub czasowo. Odmowa udziału w spisie powszechnym wiąże się z możliwością nałożenia kary grzywny, co jest ujęte w art. 57 ustawy o statystyce publicznej.
Nie czekaj do ostatniej chwili! Spisz się przez Internet i weź udział w loterii.
- Wejdź na stronę spis.gov.pl i spisz się w dogodnej dla siebie chwili
- Pobierz unikatowy kod uprawniający do udziału w loterii
- Zgłoś go na stronie loteria.spis.gov.pl.
Przyjmowanie zgłoszeń do loterii trwa od 22 kwietnia 2021 r. do 7 lipca 2021 r.
Pamiętaj, że tylko spisanie się przez Internet daje możliwość wzięcia udziału w loterii!
Do wygrania są karty przedpłacone o wartości 500 zł, 1000 zł oraz samochody osobowe.